måndag 12 september 2011

Dagens outfit?

God morgon alla goa bloggisar! Här står regnet som spön i backen, hoppas att ni har bättre väder!
Börjar bli lite pirrig i magen då jag har en tatueringstid bokad till ikväll. Har ju gjort det förr men ändå...
Vet vad jag ska ha, men klurar lite ändå på detaljerna kring det hela. Spännade ska det bli i alla fall!

Isac spatserar stolt i sin coola blöja idag! Libero har släppt ännu en limited edition 2011 och nu heter den Dance collection! Fyra olika musiktryck, rock, punk, hip hop och disco. Är det någon mer än jag som går igång på sånt här, hi hi!

Nu inväntar vi fika/lek gäster! Happy monday!




1 kommentar:

Katarina sa...

Hej Veronica,

Vi vill komma i kontakt med dig angående en förfrågan om ett uppdrag för dig och en av dina söner. Vänligen hör av dig till mig på katarina@youmeagency.se så berättar jag mer.

Hälsningar
Katarina