fredag 23 september 2011

Ruggigt värre och en dagens

Kvällen är här och tacoköttfärsen puttrar på spisen. Tända ljus i hela huset och jag bara älskar dessa höstkvällar! En superhärlig dag idag, men det blir fort kallt. Hade altandörren öppen men fick stänga den nyss för det blev riktigt ruggigt. Darlingen har hyrt filmer till både barnen och oss och vi kollar på våran rysare efter Idol!
Och imorgon ska jag på något efterlängtat. Frisörbesök!
Dagens klänning kommer från House of Lola och är superskön och mysig!

Skön fredagkväll på er!




3 kommentarer:

Michaela sa...

Ja alla ljus är det bästa med hösten men jag har lagt in ljusslingor i några större lyktor och det är såååå mysigt. Idag sken solen hos oss så det var så man kunde haft bikini på balkongen men luften är iskall :)
Jag har sett filmen, tyckte den var okej, får se vad ni tycker :)
Ha en trevlig kväll

Grodmamman sa...

Snygg klänning! Jag har en likadan i min garderob!:)
Kram

Petra sa...

Underbar tunika nu blir jag avis.
Låter som en mysig kväll eller kanske inte så mysigt med rysare hehe ha det fint kram.