fredag 18 februari 2011

Soffhäng!

Fredagkväll och det är soffhäng framför Let´s dance. Nötter, choklad och julmust(!) på bordet och varma filten över mina ben, lovely!

Vi spenderade i alla fall dagen med att åka till Kista och kolla in Äntligen hemmamässan, men det var mest badtunnor, fönster, verktyg och övrigt byggmaterial. Ganska ointressant för oss just nu, så vi gick in i Kistagallerian och käkade en sen lunch innan hemfärd.
Nu ska jag snart ut i en iskall bil och hämta hem Victor som har varit på disco. Brrr, jag som har det så varmt och gott under min pälsfilt... men vad gör man inte för sina älsklingar!


Ps: Jag hade mina fjärilar tillbaka en kort stund i går, men lyckades tydligen fippla bort dom igen... förhoppningsvis så får jag ordning på bloggen i helgen!












3 kommentarer:

Annas inspiration sa...

Hej hej!

Hoppas du myser även i dag, snart dags att bädda ner sig under filten :-)

Många varma kramar

Jenny sa...

Underbara bilder :) Ha en fin helg! Kram Jenny

Jenny sa...

Underbara bilder :) Ha en fin helg! Kram Jenny