söndag 27 februari 2011

Nä, nu tar jag en fikapaus!

Har nu sprungit omkring med en massa tvätt-plock-fix-uppackning av Ikeapåsar till bästa Digilistan på P3 ett tag, så nu jag tar en välbehövlig kaffe och två chokladbitar!

De stora killarna är på skridskobanan och Peter tog en prommis med de små för att jag skulle få något gjort. Är inte så lätt annars med en liten skrutt som hänger runt mina ben för det mesta.
Tog ett exemplar av HM magazine inne på butiken i fredags och bara omslaget är ju helt underbart! Superfina somriga bilder med kanonfina kläder, så snacka om att man får vårkänslor!

Söndagen fortsätter med ett besök hos kära svärföräldrarna och senare ikväll ska vi ta och se en någon bra film. Precis som det ska vara på en söndag!









Underbar inspiration!


2 kommentarer:

pillan sa...

Åh vad skönt att få fixa lite i lugn och ro! Miss that...
Är supersugen på sommarshopping, bring it on bara!
Kram PIllan

Annas inspiration sa...

Ja gudars vad man längtar & drömmer om sommarkläder. Är sååå trött på vinterkläderna att jag kan spy:-(

Hoppas ni har en fin helg
kramar i massor