tisdag 22 februari 2011

Småtrött tisdag...

Har en liten ynklig och varm Isac just nu i min famn... Kombon med feber, snorig näsa, dregglig haka och väldigt många nerbajsade blöjor är nog nya bissingar misstänker jag. Gud, ungen spottar ju fram tänder hela tiden!
Efter en gnällig natt så känner jag mig lite småtrött kan jag säga, men thank god for coffee!
Victor, Sebban och Filip är idag i sporthallen för diverse aktiviteter och Lucas är på dagis, så jag och Isse kan bara sitta i soffan och mysa ett par timmar till.
Nu mer kaffe till mamman!






Dagens sköna, men snygga tunika kommer från Gina tricot!
( Åh, så lååång jag ser ut i den här vinkeln, kul för mig som bara är 152 cm lång, hi hi!)




8 kommentarer:

Petra sa...

oj vad kort du är då:)ser längre ut,ja då e vi två har en Nova som oxå spottar ut tänder nu,snorig som mest hela tiden o sover kass om nätterna:(kram

Petra bloggar sa...

DU är ju så himla fin!Din stil är dessutom väldigt inspirerande :D

Anna S sa...

Min Nicole (15 mån) har haft 16 tänder länge nu. Ett tag tyckte jag att det dök upp nya tänder varje vecka :).

Tunikan ser jättefin ut!
Har du ett svart plagg under eller sitter det ihop med tunikan?

Kram

Anonym sa...

Ciao.

Ser snyggt ut! Blir glad när du följermina råd ;) kanske det bor en liten bloggtjej i mig ngnstans som tar sig ut en dag igen =)

Du, det är bara att säga till så fortsätter vi med vad än bestämmer dig för.

Tack för godaste pajen! Kram L

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har.Fina kläder och snygg frisyr också.
Du passar bra i mörkt hår men väldigt bra i ljust slingat hår.

Kan du inte lääga ut lite recept du verkar ha så många bra.
Du ser inte så kort ut.
kramar

Malena sa...

Ja du ser ju väldans lång ut! Är det så amn gör alltså?! :) Är ju inte heller så värst många centimeter ovanför markytan.

Väldigt fin tunika! Kostar?

Här har det inte kommit en enda bissing. Mne dregglas gör det ändå!

Kram!

pillan sa...

Låter som hemma hos mig... Dreggelscarfarna hänger ständigt på tork och en "dagis-elva" är ständigt närvarande under Nikkis lilla näsa...

Hoppas ändå din dag blir bra//PIllan

Malena sa...

Ska kolla in Tunikan! :)

Tänk att det snart är dax för mammabloggalan! Eller snart och snart... Men det närmar sig iaf! Ser fram emot det jättemycket!! Gör inte du?

Du är så duktig med dina outfitbilder! Jag känner mig så oinspirerande så det är ingen idé. Har en hel garderob full men är det inget som är nytt för månaden så har man ju liksom inget. Ja, du vet hur det är kanske....

Hoppas att ni har en bra onsdag!

Kräm!