onsdag 23 februari 2011

Lillördag

Lillprinsen är lite piggare idag och har inte varit varm, skönt! Men tidigt imorse var han inte populär här hemma...
Vaknade vid halv fem och gnällde rejält. Sen somnade han om och vaknade och gnällde var femte minut! Peter låg och höll för öronen och Filip gick upp och stängde dörren till sitt rum, så jag gav upp vid halv 6. Jag och Isse satt i soffan och halv slumrade framför tv:n tills de andra kom upp vid sjutiden. Gissa om jag kommer att slockna tidigt ikväll!

Isac har ju tagit igen sin sömn på fm då han sov två och en halv timme! Jag kunde inte gå och lägga mig då, men jag fick lite gjort här hemma i alla fall.
Nu har jag fått i mig lunch som bestod av rester från igår, köttfärsbiffar med mozzarellaost, pasta, vitlökssmör och god sallad. Isac matvägrar dock, men välling går ner!
Vi ska ta en prommis och hämta hem Lucas från dagis och jag känner att vi båda behöver frisk luft!




Stars and stripes! Jag i randig topp från Only och kjol från HM.
Isac i body och byxor från Lindex (gammalt efter Lucas)!



God lunch!




1 kommentar:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Skönt med uppfriskande promenad:)!