tisdag 8 februari 2011

Jag har nog klarat mig...

... törs knappt skriva det, men det enda jag känner är att jag är lite bubblig i magen.
Inget illamående och ingen magknip och Sebastian har inte drabbats än heller. Jag springer och frågar honom säkert hundra gånger om dagen om han inte känner något konstigt, men han verkar vara som vanligt ...
Filip och Victor är hemma idag också, men de har fått tillbaka aptiten i alla fall och är bara hemma för att de fortfarande var lite trötta. Håller tummarna nu på att är över!
Isac sover nu och jag dricker chai-te och sitter i soffan med datorn i knäet. Tipsar också om den suveräna laptopkudden som skyddar benen mot en varm laptop. En hård skiva på översidan och mjuk och skön på undersidan.
Finns på Ikea för 149:-!









Kanonbra laptopkudde från Ikea!






7 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Åh hoppas ni klarar er!
Löv IKEA:)

Cattis sa...

Va skönt om ni klarar er... ;)
Bra tips...kanske ska inskaffa en sån...
Att åka till Ikea gillar man ju, var där senast
i söndags!! :)

Kjamis Cattis

http://hannaskrypin.se sa...

Skönt att slippa bli sjuk.

promenader på landet sa...

Hej och mysig blogg du har! Tack för tips om laptop kudde, Ikea är bra! Kram Maria

Unknown sa...

Tack snälla för kommentaren inne hos mig!

va skönt, hoppas att du klarar dig.. det är ett helsike detta med magis... jag går på tårna och är livrädd för att någon skall drabbas... Don´t like!

KRAM

Marias Collage sa...

JA fy, magsjukan är verkligen avskyvärd. Hoppas ni slipper!
Tycker man hör på dagis stup i ett att några barn är sjuka, usch.
Laptopbräda verkar himla käck, speciellt om man vill sitta i soffan samtidigt!
Ha en fin dag! Hälsar Maria

Anna S sa...

Vad skönt att ni två klarat er från magsjukan!!

Vi har också nån form av "dataplatta" att sätta i knät men jag glömmer hela tiden bort den.
Ska genast rota rätt på den bland Dannes datastuff :).

Kramis