onsdag 19 januari 2011

Vinterpigg?

Kan man bli det? Känner mig allmänt risig just nu... håret är risigt, huden är blek och trist och naglarna går sönder hela tiden. Allt är väl sviterna efter graviditet, lång amning och att jag har fem barn, men nu behöver jag piggas upp!
Mina mål inför våren är att ta hand om mig själv mer, bli mig själv igen. Några av det första delmålen är att ta mig ut på promenader oftare och att boka en frisörtid. Tänk att bara få sitta ner och bli ompysslad en stund... Japp, så får det bli!
Har ni några piggelintips?

Solen är äntligen framme idag så efter intagen lunch måste vi ut!

Ha det gott!



Uppiggande läsning i senaste Amelia!



Dagens halvdolda V i reafynd från Indiska!

3 kommentarer:

Kärleksallen sa...

Och jag som tycker att du alltid är så fräsch och fin!!! Men mitt tips är väl det klassiska: drick mycket vatten, ibland med pressad citron i för c-vitaminens skull!
En stor kram/ Johanna

Elles blogg sa...

Känner mig lite som du... är nog vintern som gör sitt också men man får försöka unna sig lite härliga krämer, inpackningar osv... att du har fem barn är imponerande!!!
Kram Eleonor

Kristin sa...

Kika in på myaloevera.se/kristin så får du ett piggelitips från mig.