tisdag 4 januari 2011

Ändrade planer




Dagens jag!


Skulle åka in en sväng till Uppsala, men det blev för sent så vi tar det nån annan dag. Peter och killarna är i pulkabacken idag igen med en vän och hans son. Jag och Isac håller oss hemma, han slocknade nyss så jag tänkte passa på att lyxa till det en stund nu. Har tänt ljus, gjort en stor latte och tar nu det sista bitarna av Bounty road som jag gjorde till jul. Tänkte drömma iväg till våren med hjälp av de senaste katalogerna!

Bjussar på en dagens också som är ett litet tips dessutom! Basklänning från HM som är supermjuk och skön och kostar bara 129:-! Finns i flera färger och såg att de även kommer i mer våriga utföranden. Den superfina sjalen kommer från Kappahl!

Ooops, slut på friden, nu ramlar killarna in och vill ha fika!






Min mysiga läshörna!


4 kommentarer:

Martina sa...

Låter helt underbart, hoppas du har en fin tisdagskväll.

pillan sa...

Myspys på hög nivå! Skönt att kura för sig själv enb stund:)
//PIllan

Madde sa...

Vilken fin tunika:) och mysig läshörna

Petra Bloggar sa...

men gu så snyggve du är i mörkt hår! Som en riktig prinsessa :-)

Du det är bra med Daniel, men änglavakt är förnamnet. Han borde typ vara död :S

KRAMAR