måndag 3 januari 2011

Nytt år = nystart!

Hej alla ni därute! Hoppas att ni har haft en lika härlig nyårshelg som vi! Har kört några dagar bloggfritt och det behövdes för att tanka ny inspiration.

Känner mig pigg nu då Isac har börjat sova bättre på nätterna. Kan bero på att han tar välling utan problem och att vanlig mat har börjat blivit intressant för honom. Vill verkligen trappa ner ordentligt med amningen... Slippa att tänka amningsvänligt när jag ska klä mig och tänk att få kunna använda vanliga behåar! Mina bröst har nu gjort sitt för barnen!

Solen skiner idag och Peter och Lucas är med Filip plus två kompisar i pulkabacken och jag och Isac ska strax pulsa ut i snön vi också. Måste njuta av solen när man kan!

Ha en makalöst härlig måndag!



Bild från vi.sualize.us



1 kommentar:

Tessan sa...

hej,min dotter är född den 28 april och jag ammar också fortfarande, morgon,kväll.på dagen går d hur bra som helst med mat och välling men på kvällen kan hon bara somna om jag ammar henne. hur är det med Isac,hur ofta ammar du honom? jag vill sluta men d tar sin tid.
tessan