tisdag 11 januari 2011

Christmas has left the building!

Nu är julen utdansad hos oss och konstigt nog så börjar man redan tänka på våren. Herregud, vintern kan ju hålla på i flera månader till! Men det är väl den där sköna längtan efter bar mark och värmande sol som i alla fall jag får nu när julsakerna är bortplockade. Snart, snart...

Lite nytt har fått tagit plats i vardagsrummet i form av tre urfina lyktor, ett nytt kuddfodral och en ny pläd. Vet att jag har mängder av allt detta, men jag gillar att förnya mig efter säsong. Lyktor, kuddar och kläder kan man aldrig få för mycket av, eller hur, ha ha!










Lyktor från Chilli, kudde från HM home och pläd från Ikea!




5 kommentarer:

Liza sa...

Skönt nu när julen är utstädad tycker jag!
Så snygga lyktor!!

Ha det bra!

Mvh Liza

Tina sa...

Åh, vilka fina lyktor!!! Och pläden ska vi ju inte tala om... ;)

Lillesyster sa...

fin fina grejer =)

Cattis sa...

Vilka fina lyktor...åhhh vill ha.... Men var ska man ha dom!! Det får man fundera på... Ett problem som uppstår att jag har ingen Chilli-butik här i stan...

Så mysigt!!

Kjamis Cattis

Anonym sa...

Pläden blev en favorit så snygg.
Kram