lördag 8 januari 2011

Positiv energi!

Lördagkvällen är på ingång och vi får strax en middagsgäst! Har idag haft ett par timmar helt för mig själv här hemma och fick en hel del gjort som har hängt över axlarna. Allmänt plock och fix som man inte får gjort med en liten 9 månaders kille i hälarna!

Lagar nu en god fetaostfylld köttfärslimpa med klyftpotatis och tsatsiki och till efterrätt blir det en gammal klassiker, varma päronhalvor med after eight och vaniljglass. Mums!

Jag och Lucas dansar loss till denna sköna låt som har ett härligt gung med 60-tals vibbar. Man får positiv energi av den här damen!

Ha en härlig lördagkväll!






4 kommentarer:

mammaxtre sa...

Vilken god middagsmat tänker jag
:-)

Vad härligt med några timmar i ensamhet. Man får alltid en hel del gjort just om man får en stund för sig själv.

Ha det gott

pillan sa...

Så skönt med några timmar on your own! Idag kommer A äntligen hem och då ska jag åka och storhandla själv... bara en sån sak;)
Kram P

Att ha det gott sa...

Det låter smaskens
Skärpet på busen ingår Såg att den finns på webben också

Annica sa...

härligt med lite egen tid...

ska du in till stan i morrn? jag ska in till BM på fm, sen blir det nog gränby =)
kram