tisdag 21 augusti 2012

Hej vardag!

Då var småtrollen lämnade på sin första dag på förskolan och det gick bra! För Lucas är det ju aldrig några problem och han har ju längtat efter att få börja på 5-års avdelningen!
Isac var en aning blyg, klängde på mig en stund och var lite ledsen när jag gick, men jag vet att det går över.

Jag ska tillbaka till dagis vid lunch och börja instruera en av Lucas nya fröknar om hans medicin, men nu njuter jag en stund i min ensamhet med frukost och lite att läsa.

Tjing så länge!


3 kommentarer:

Petra sa...

Nya Ikea?vilken läsning härligt.
Ha en bra dag kram

Anonym sa...

Trodde att Ikea katalogen skulle kommit igår till oss men icke. Inte heller idag. Hoppas på imorgon!!

Ha en fin dag /Maria

pillan sa...

Hittade du nåt i Ikea...? Inte jag så där direkt, lite halvbesviken faktiskt!

Kram P