tisdag 8 juni 2010

Somrigt vardagsrum

Nu är vardagsrummet i sommarskrud!
Vitt, turkost och lite svart, precis som jag ville ha det. Bytte till de vita soffklädslarna häromdagen och det blev så ljust och fräscht, men små fläckar dyker upp nu dag för dag. Det är omöjligt att hålla vita soffor helt rena med 5 barn i huset, men över sommaren får de sitta kvar.
Nya fina kuddfodral med fjärilar på kommer från Ellos. De kom i trepack med två fjärilsfodral och ett helsvart för endast 135:-. Jag gillar dom supermycket! En budgetversion av kuddarna från Day som kostar ganska mycket mer. Det är ju någonting med mig och fjärilar så det var ju självklart att jag skulle ha dom!

Ha det gott!

















3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Klart att du ska ha kuddar med fjärilar på!:) Bra pris också!
Kan säga att det är inte lätt att hålla gråa soffor rena heller och då har jag bara två barn!
Kram

Therése sa...

Superfint!
/Therése

Anna Söderberg sa...

Nej hua vad det är svårt med vita soffor.
Jag har lagt på 2 vita fleeceplädar på sitsarna.
Lättare att tvätta än hela soffklädseln.

Kram