onsdag 2 juni 2010

Flowers

Planterade ju lite blommor och fixade lite på altanen härom dagen och jag blev riktigt nöjd med blommor och krukor! Den vita korgen jag hade på köksbordet fick flytta ut och så köpte jag till två likadana fast en storlek större. Har letat efter just vita korgar och vart så glad när jag hittade dom i en lokal blomsteraffär!

Sen fick jag ett samtal från min syster i morse som inte var så roligt. Våran kära mormor har blivit inlagd på sjukhus av diverse anledningar och vi väntar nu och ser när hon får komma hem igen. Hon är tydligen piggare nu, men usch vad jag har varit orolig hela dagen. Får troligtvis veta mer ikväll av min mamma.

Tänker på dig, älskade mormor!



















1 kommentar:

Malena sa...

Så fint det blev!!

Med magen har jag inte orkat plantera något alls i år mer än i drivbänken. Känns lite tråkigt. Men det får jag snart ta igen.

Kul att du hittade min blogg! :)

Tack snälla du för tipset om att ha amningslinne under! Sånt där som man inte tänker på så här innan :)

Nu hade jag sådan trackarns otur att linnet bara några timmar efter att jag bloggat om det var borta från hemsidan....
Om jag orkar ska jag ta mig till H&M idag och se om det finns där. Annars är det väl inte meningen då :)

Va härligt att bo i Öregrund! Det är ju så vackert där! :)
Försöker alltid göra någon tur dit varje sommar.

Vilken fin blogg du har!

Önskar dig en fantastisk dag!

Kram!