torsdag 24 juni 2010

Pimpad vagn och leksak till mig!

Har idag sommarpiffat till vagnen! Köpte en offwhite klädsel till vår Bugaboo på Blocket för ett tag sedan och nu så var det dags att göra den lite sommarfin. Lade även in ett nytt snyggt påslakanset och hängde på en liten Pingu på suffletten. Är verkligen supernöjd med vår vagn och den är så lätt och smidig! Har ju haft ett antal vagnar genom åren och buggan är nog den allra bästa!

Nu är det äntligen kväll och killarna har tjuvstartat helgen med lite godis framför en film. Själv ska jag sätta mig ner och lära mig lite mer om min nya leksak, har nämligen köpt en iPhone!

Ha en mysig kväll!







Sommarpimpad vagn!



Min nya mobil!



5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad fin vagnen blev, gillade bäddsetet!:)
Lycka till med din nya iPhone!
Ha en bra midsommar!
Kram

pillan sa...

Jättefint bäddset! Härliga färger
Kul med lite mammaleksaker,,,iphone;)
Glad Midsommar//Pillan

Therése sa...

Alltid lika trevligta att kika in hos dig!
Glad midsommar!
/Therése

Anonym sa...

Vad fiiin vagnen blev!!
Är sjukt sugen på en ny vagn...

Hur går det med iPhonen?
Jag skriver från min nu :)

Krassen Anna
Ansobloggar

Malena sa...

Vilket snyggt påslakanset!!
Sytt själv eller köpt?

Kramers!