lördag 24 april 2010

Kärlek till Kärleksallén




Jag har fått en award från raraste Johanna som har bloggen den mysiga bloggen Kärleksallén! Blev verkligen jätteglad, tack så hemskt mycket!!!

Det man ska göra är att kopiera in awarden för att visa att man har fått den. Länka sedan till den du fått den av och skicka vidare den till 7 andra bloggare och länka även till dom!

Jag ger den vidare till dessa underbara bloggerskor:

En grodmammas vardag

Mig och mina

Skrållungar och skärgårdsliv

Drömmar om vanilj

Syster Yster

Trollmors busungar

Anso bloggar


Skulle så gärna ge den till fler, men 7 stycken skulle det vara...


Berätta 7 saker om dig själv:

* Är lite av en shopaholic, älskar kläder!

* Älskar att läsa tidningar!

* Har haft egen häst och vill gärna ta upp det intresset när barnen blivit större!

* Tidsoptimist, kommer oftast bara lite, lite sent...

* Är i grund och botten en riktig hårdrockstjej, har gått på många hårdrockskonserter!

* Är född i Uppsala och uppvuxen i Storvreta!

* Kaffeälskare, fika är livet!



Så där ja, nu vet ni lite mer om mig!


5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tusen tack! Vad glad jag blev!:)
Ha en fortsatt bra lördag!
Kram

Kärleksallen sa...

Tack själv söta du för att du inspirerar!!!
Kramar Johanna

Johi sa...

Raring! Tack så hemskt mkt! Jag blir superglad! Ha en fortsatt go kväll!

Kram

Noga Utvalt sa...

Hej Veronica!
Tusen tack för awarden! *Värmer i hjärtat* Du har en att hämta inne hos mig me!
Hur har ni det?? Går det bra med Isac?
Jag går o vankar och väntar på att få åka till BB jag....På lördag har jag BF. Hoppas inte på att gå över tiden....
ha en fin söndag!
Kram Nadja

Anna Söderberg sa...

Tack söta du!
Jag har redan skrivit en sån lista om mig själv. Gå gärna in och kika :).

Massa kramar