måndag 22 mars 2010

Gissningslek i väntans tider



Nu är verkligen allt klart i väntan på lillpyret, men han verkar ju trivas bra där inne i magen! Har inga som helst känningar heller så...
Vilken dag som helst nu! ( Eller så går jag över 2 veckor, gud bevare mig väl!)

♥♥♥

Jaha, då har vi en liten lista här då med datum som ni har gissat på! Kommer det fler så fyller jag på eftersom!


Måndag 22/3: Malin, Syster Yster, Grodmamman,


Tisdag 23/3: Johanna, Annica, Petra, Therese, Victor,


Onsdag 24/3: Peter, Bettan & Clara, Sebastian, Filip,


Torsdag 25/3: Sofie,


Fredag 26/3: Anna, Nadja,


Lördag 27/3: Camilla, Martina, Johanna


Söndag 28/3: Sofia, Linda


Måndag 29/3:


Tisdag 30/3: Jenny


Onsdag 31/3:


Torsdag 1/4: Jenny





3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag heter Jenny och är kompis med Linda,läser din blogg varje dag och tycker du skriver jättebra.
Tror att er lilla bebis kommer den 30 mars.
Mvh.Jenny.

SOFIE sa...

Åh vad skoj, då gissar jag på torsdag! vet inte riktigt när dina andra barn valt att komma visserligen men hoppas du slipper gå övr en massa!

KRAMAR OCH LYCKA TILL NÄR DET ÄR DAGS!

sand mellan tårna sa...

Sebastian sa att de skulle få glass när pyret kommer, gäller det mig med? Mmmmm... en magnum vore gott..... hihihi..... allt går bra här, de åt duktigt, har fikat på ballerina kladdkaka och nu kikar de på huset Anubis......

Kram *håller tummarna för söndag* eller tidigare för din skull......