tisdag 16 mars 2010

Förmiddagspiff!

Nu på förmiddagen har vårat badrum fått sig en liten uppiffning. Har rensat och plockat i badrumsskåpen och slängt en massa gamla produkter som inte har använts på länge. Skönt att få lite ordning!

Slängde det gamla duschdraperiet och bytte ut det till ett nytt som inhandlades i helgen. Satte upp en lykta i fönstret som jag köpte för länge sedan och bytte till fräscha rosa handdukar. Pricken över i:et blev nog en rosa orkidé som jag hittade på ICA till bra pris. Vårigt, ljust och fräscht!

Hmm... tittar ut nu genom fönstret och det snöar, blåser och är mulet... Vart tog våren vägen???

Puss!













4 kommentarer:

bakom berget sa...

Va fint ditt badrum är! Så härligt med ljust rosa och vitt. Ja nu kan våren skynda på att komma. Man saknar den!
Ha det gott! Kram Åsa.

Johi sa...

Jättefint och vårigt! Jag köpte rosa handdukar på ikea till vårt bröllop. Kram

Jenny sa...

Jättefint badrum, fint piffat, jag ska också piffa mer i mitt när jag satt upp lite hyllor.
Ha det så bra, kram Jenny

Hanna sa...

Åh va kul att få göra om... Jag vill oxå!! ^^ Och rosa är alltid uppskattat! ;o)

Spännande med ett 5:e barn, men själv tycker jag att det är påfrestande med ETT. haha!
vet ni könet??

kram kram