torsdag 11 mars 2010

Coola kids!

Nova star är ett riktigt coolt klädmärke som har kommit med en härlig vårkollektion. Kläderna finns i storlek 68-122 och jag är hemskt sugen på att klicka hem något av plaggen till Lucas! Gillar verkligen den tuffa stilen med hoodtröjor, baggybyxor och en cool mössa!

Storkillarna vågar jag nästan inte handla åt längre... De har ju börjat få en egen smak och stil på sina kläder, så de måste följa med och välja själva nu förtiden. Kruxet är ju att de aldrig vill åka med mamma på shoppingtur! Tacka gud för nätshopping!

Dags att sätta på kaffe, för nu kommer gulliga Annelie och fikar med mig!

♥♥♥

























3 kommentarer:

Johi sa...

Det är favoriten här! Lilleman är så fin i deras jeans och jag klickade hem en order nyss med nya hoodtröjor, mössor o tshirtar. Kan rekommendera att handla från babyshop.se - vilken service! Kram

Linda "äntligen hemma" sa...

Ciao bruden....

landat på arlanda och hemma i villan igen.... det känns skönt!

Tänk vad kul det vore om vi kunde ses!

vart shoppar man nova star? Länk skulle göra mig happy! Milton är en typisk Nova star kille kom jag just på! hihi....

Jobbet tar all min tid som inte hemmet tar, allt är precis som vanligt med andra ord! hihi.... kansk ei helgen?

KRAM!

Anonym sa...

Jag köpte faktiskt plagg därifrån häromdagen och det är för första gången! Jag köpte jeans till min stora tjej (de som killen på skateboarden längst ned har) och sedan varsin jacka till flickorna. Det verkar vara jätteskön kvalitet och jag gillar verkligen designen.

Sofia