onsdag 27 juni 2012

Times like these

Halloj där ute! Hur har ni det i sommarvärmen höll jag på att skriva... men så är det väl nästan inte nånstans i Sverige. Var äääär sommaren???

Ungarna har tråkigt och jag har tråkigt för att det inte finns något att göra. Hade några planer för dagen, men med 5 killar i olika åldrar är det svårt att få till något som gör alla nöjda. Så det blev ingeting istället och jag och de små har bara varit hemma och de stora har varit med kompisar.

Blev på så dåligt humör bara för att det blir en massa tjafs, men det känns lite bättre nu när jag har fått suttit vid datorn en stund och lyssnat på musik. Musik gör ta mig tusan alltid gott!
Och några som alltid gör mig glad är såklart dessa killar!












2 kommentarer:

Anonym sa...

jag blir också trött på tjafande ungar, idag gick vi 7,5 i skogen sedan blev de lite möra, kram Annika Palm

AnnaMalin sa...

Sv: Tack snälla! :-)

Ja, musik kan verkligen göra susen!!

Kram!