onsdag 6 juni 2012

Swimwear

Jorå, en sväng till akuten blev det idag också. Han fick samma behandling som igår och nu skulle vi även få en remiss till en barnläkare som får kika på honom. Troligtvis får han någon form av inhalator som vi kan använda då han blir förkyld.
Nu är han i alla fall mycket bättre och är i gång och leker. Skönt!

Den fina stjärnbikinin jag hade igår kommer från Bikbok, men jag köpte bara överdelen. Som snart 40-årig 5-barns morsa känner jag inte att de små bikinibyxorna passar mig... Körde med klassiska svarta bikinibyxor i hipstermodell till istället. Funkar lika bra det!

Nu middagsdax!


2 kommentarer:

Petra sa...

Skönt att ni varit hos läkaren inge kul när de små bli sjuka.
Fin överdelen var då ska jag spana på den,underdelarna är ju så jobbigt svåra haha kanske en fettsugning vore ngt haha för min del,avskyr små bikinitrosor.kram

Anonym sa...

Nä fy när barnen inte är pigga! Förkylning går väl an men när de inte får luft, då är det inge kul.

Super fin bikini. Älskar stjärnor!

/Maria