tisdag 26 juni 2012

Nytt fik!

Jag och småkillarna gick ju ner på stan och skulle handla och upptäckte ett nytt fik!

Hade hört att det skulle bli något i den lokalen, men inte tänkt mer på det. Nu gick vi förbi där och jag blev heeelt såld!
Riktig fin och mysig inredning och det fanns lättare luncher, hembakade godsaker och även glass.
Jag har verkligen längtat efter att något liknande skulle komma till vår lilla stad och jag tycker att det är viktigt med fin och mysig inredning på caféer och restaunranger. Nu kanske det inte kommer att vara öppet under vintern, tyvärr, men jag kommer definitivt hänga mycket där i sommar och det är verkligen my kind of place!
Tips alla Öregrundsbor och alla som hälsar på, Cafe Villan!























4 kommentarer:

Petra sa...

Vilket mysigt ställe att fika på,såg så hemtrevligt ut:)ha en fin dag,här är det lite uppehåll men snart kommer väl en skur.kram

Anonym sa...

Där ser man! Det har jag missat totalt! Det var på tiden att vi fick ett mysigt café :-)
/Camilla

Sandra sa...

Härligt ställe!

Anonym sa...

Var där idag o blev mycket besviken, ingen ordning med beställningar på mat, tog tid ingen avdukning skedde, kund lämnade in mat som ej gick att äta, vissna tråkiga blommor inne o ute Nej dom ska nog hålla sig till mackor och cafe verksamhet tråkigt för stället borde ha potencial men det krävs mer än inredning för att lyckas missnöjd kund med familj