tisdag 24 april 2012

Vilken morgon...

Go´ förmiddag vänner!
Kan ju säga att denna tisdag började inte så sockersött som vi hade det igår...
Typ alla var osams med alla och jag blev arg på Lucas som retar sina storebröder till förbannelse! På det så bajsade Isac precis när vi stod med ytterkläderna på och när vi väl kom till dagis så var lillprinsen klängig på mig och ville hem. En av fröknarna tog honom och det gick ändå bra att vinka sen.
Efter detta hade jag verkligen inte lust att ut och gå, men jag tvingade mig ut och det blev mycket lättare att gå med Frida och Annelie.
Superskön prommis med en massa snack gjorde mig på bättre humör igen!

Nu Efter tio på tv:n och frukost och latte i min nya mugg från Green gate!



2 kommentarer:

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej tjejen!

Vart fixar du dina bilder?
Gillar den ruffa kanten. ;)

Hälsningar Sanna

pillan sa...

Usch inge roligt att börja dagen upp och ner... :(
Men kanon att du tog en prommis brukar vara bästa medicinen mot dåligt humör :)

KrAm P