onsdag 25 april 2012

Finfina grejer!

Tänkte visa de fina fynden jag hittade på Fullerö Handel!
Tre små kopior av Marimekkoskålarna slog jag till på. Älskar dessa och tycker att det är extra gott att typ äta dessert i dom. Har en äkta sedan tidigare, men kolla priset liksom!!!
Ska nog ta och fylla på med fler så småningom. Hittade även två svarta plåtkrukor som kostade väldigt lite också. Fina att ha ute på altanen tänkte jag.
Och såklart två lyktor och en urfin plåtskål fick följa med hem!

Onsdag lunch redan och jag har tillbringat fm med att jag efter galaklänningar. Har hittat några som jag ska ta och klicka hem. Skor däremot måste jag prova. Minifötter som jag har så är det svårt med just finskor.

Snart dags att hämta hem trollen och vi ska nog hänga ute på em. Solen skiner och vi har 10 grader varmt. Superhärligt!

Tjing så länge!









2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fina saker kanske man ska ta en tur till Fullerö/ Becca

Cattis sa...

Snacka om fynd!!! Snygga...

Kjamis Cattis