tisdag 23 februari 2010

I like turkos!

Idag har killarna varit på en massa aktiviteter som den lokala föräldraföreningen ordnat här på sportlovet och jag har skjutsat och hämtat ett antal gånger under dagen! Känner mig ganska trött så här nu på kvällskvisten... men nu är i alla fall Peter ledig resten av veckan, så skönt!

Har piffat lite i vardagsrummet och fört in lite turkosa detaljer. Tyckte att det var dags att få in lite vårkänslor inne i alla fall... Lite nya lyktor, våriga små tavlor och fina kuddfodral som jag inte använt på ett tag! Skulle nog också vilja byta till de vita sofföverdragen också, men dom måste ju tvättas så ofta. Faktiskt så är det katterna som smutsar ner mer än ungarna... hm, får nog fundera på det ett tag...

Ha det gott!


















9 kommentarer:

Johi sa...

Ser så fint ut!

Hem och Lycka sa...

Härligt fräscht!

kram Mia

bakom berget sa...

Åhh, vad fint du har det!Snyggt med det turkosa.
Kram från Åsa.

Stjärnor & Champagne sa...

Du måste bara läsa böckerna, så bra. Jag har beställt den sista nu och väntar på paket i brevlådan. Det är så fint med turkost. Hos mig får det gärna smyga sig in i vår och sommar..
Kram Anne

Franciskas Vakre Verden sa...

Kjempefin blogg du har! Her var det mye god inspirasjon! Jeg legger meg gjerne til som følger hos deg.

Har akkurat selv startet blogg, hyggelig hvis du har lyst til å komme forbi. :-)

Har også lagt ut en liten giveaway. Bli gjerne med.

:-)

Unknown sa...

Det sägs ju att turkost är vårens färg så ingen blir mer lycklig än jag som älskar turkost.

Läste att ni väntar tillkost till familjen, va roligt. All lycka.

Ha en FAB solig onsdag
Kramar Camilla, En mammas dagbok ♥ ♥

MM sa...

Go morron finaste gosemagen!!!
Vilka fina tavlor det blev av min kökstapet! Nu är ditt halsband klart åxå :)
kramis!

Anna Söderberg sa...

Härligt med lite vår inne!
Nu droppar och slaskar det ute så det finns hopp om en vår även i år :).

Vi har samma problem här hemma. Det är KATTERNA som skitar ner den vita soffan, inte barnen (om jag bortser från en majspurékräka).

Kram på dig!!

Ps, bor ni i närheten av Sthlm (tänkte eftersom ni skulle till naturhistoriska)? Minns inte...

Kram

Anki sa...

Fint ni har!

Gillar kuddöverdragen massor! Till salu? :) Vart har du köpt dem?

Tack på förhand!

Mvh Anki
Ystad