tisdag 10 december 2013

Tisdagsvab

Tjingeling allihopa! Jag är hemma idag med en liten Isse som har varit småkrasslig sedan i söndags morse. Peter var hemma igår och idag är det min tur, men sedan igår kväll har han varit feberfri så vi satsar på en dagisdag imorgon!

Riktigt skönt att få en ledig dag så här nu när jag jobbar och särskilt när Isac är pigg igen.
En väldigt grå dag har vi har tända ljus fast det är mitt på dagen. Lite piff och plock med julsaker och dylikt passar jag på med när Isac kollar på film och senare i eftermiddag ska vi på den årliga skinkmackefikan på Lucas fritids. Alltid lika mysigt!

Puss på er!


Raggismys!

En minigran bor i vardagsrummet!

En piggare Isse!

På köksbänken: mina fina betongljusstakar från Tove Adman, lite hyacinter och
så den snyggaste flasköppnaren från Edblad!

Inga kommentarer: