söndag 29 december 2013

Lite rea och inte rea

Halloj på er! Hoppas att ni har haft en härlig jul! 
Sååå skönt när vi är lediga här allesammans och vi har hunnit med en liten utflykt till Junibacken och jag har varit in och kollat på rean i butikerna. 
Några fynd och ett till ordinarie pris blev det! 
En underbar roséfärgad klocka som jag tittat på länge var nu på rea plus att jag fick med ett armband till. 249 kr för både klocka och armband på Ur & Penn! 
Sen ramlade jag över en snygg pälsväst för 200 kr på Lindex och ett par nya boots på Din sko. 
Jag har länge velat ha en kort, snygg täckjacka och hittade en till ordinarie pris på Vila, men tyckte att 499 kr var ett helt ok pris ändå! 

Nu dags att ta en promenix i vintersolen! 
Later! 







1 kommentar:

Malin sa...

Snygga skor! Fyndade en jacka jag med igår. Men orkade inte leta mer bland allt folk ;)
/ Malin
malinedlund.blogg.se