måndag 22 april 2013

Mys är ett måste

Måndagen är snart till ända och den har gått fort som vanligt. Lek i sporthallen, lek här hemma, en snabbsväng till farmor och farfar och ett utvecklingsamtal i skolan har vår dag bestått av.
Grå dag idag och då tänds det mycket ljus här hemma. Eller jag tänder gärna så ofta jag kan! Det gör sååå mycket för stämningen att tända ett ljus eller två tycker jag!
Nu har småtrollen badat efter middagen, jag ska ta och sortera lite tvätt och så vi väntar hem pappan som har jobbat över.

Hoppas att ni får en fin kväll! ❤








2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag heter Annelie och brukar vara in och inspireras på din blogg men har inte lämnat någon kommentar tidigare.
Jag tänkte fråga var ni har köpt rottingsoffan som ni har på altanen?
Jag sitter just nu och försöker klura hur vi ska få det lite mysigt på altanen vi har dock inget tak över vår så det lär väl bli att bära dynor in och ut :)
Tack för att vi får titta in hos dig.
mvh
Annelie i Kungsbacka

Bakom dörr nr. 11 sa...

Fina bilder och en inspirerade blogg. Ha en fin kväll.
Kram Pia