onsdag 10 april 2013

Lite yta

Kidsen är på dagis och skola som vanligt och jag ska iväg och jobba strax på fritids. Kaffe, lite tv och samtidigt måla naglarna valdes framför diskmaskinen som behövde plockas ur... Bra prioritering va? ;-)

Gillar att ha målade naglar och tycker att det är riktigt kul nu med alla dessa härliga färger som finns!
Efter att ha sett Gina Dirawis matta svarta naglar på Melodifestivalen har jag letat efter ett sådant lack, men inte hittat nåt. Men fick tipset från personalen på Kicks att man målar med vanligt svart lack och sedan kör med ett matt överlack. Jag hittade ett sådant från Essie och ska ta och prova någon dag! Snyggt som sjutton tycker jag att det är!

Nu dags att ta tag i den där disken i alla fall innan jag far till fritids! Kram kram!






Inga kommentarer: