torsdag 6 december 2012

Vardagslyx!

Tjingeling på er! Hoppas att ni inte blev helt insnöade igår. Det blåste och snöade rejält, men idag är det kavlugnt och nollgradigt. Men just nu kommer det ännu mera snö!

Beställde hem nya kaffekapslar som dök upp härom dagen och nu har Nespresso släppt tre nya "smaker" som består av cocos, macadamia och noisette. Alla tre låter ju helt underbara och faktiskt så sippar jag just nu på den som heter macadamia. Supergod!!! Den där lilla, lilla nötsmaken i kaffet är underbar, kan jag säga!
Ska bli spännande att prova de andra också. De finns ju en begränsad tid, så man kanske ska bunkra upp ett lager?

Kram på er så länge!





2 kommentarer:

Elin sa...

Å vad gott det lät med smaksatt kaffe!
RIFmuggarna är så himla fina!!! Jag har fått hem ett gäng men ska försöka hålla mig från att använda dem tills vårt nya kök är klart :-).

3vlig helg!

Petra sa...

Ja lite snö har det allt kommit;)mysigt tycker jag men mindre trevligt ute i trafiken då.
Snygga muggar,kram