onsdag 10 oktober 2012

Eftermiddag

Efterdagismys nyss med mellis och en snabb genombläddring i några nya tidningar. Får bli lite mer seriös läsning ikväll när de små sover tror jag.

Lena undrade igår över ett armband jag har och det fick jag av min kära mamma för några år sedan. Hon köpte det på en Ålandskryssning och märket är Gemini. Jag älskart!
Ett annat favvoarmband är det som jag fick av goda vänner när jag hade fött Lucas! En bricka för alla mina älskade killar och ett litet hängande hjärta. Vet att det finns på Guldfynd och att man kan köpa brickor med olika motiv och byta ut eller fylla på hur man vill.

Sen var tydligen Anna nyfiken om fyra laxfiléer räckte till alla oss... Ja, ganska oviktig information, men igår var vi fyra som åt lax, en åt pannkakor och två familjemedlemmar var inte hemma.

Kram kram!





1 kommentar:

Anna sa...

Tack för mat informationen. ;-) Ganska oviktigt men intressant, det är inte alltid lätt det där med mat som passar alla.