söndag 29 juli 2012

Loppis!

Jag och tre andra goda vänner stod igår på bakluckeloppisen igen och hade det himla trevligt! Vi fick en jättebra plats och jag blev av med en massa kläder och lite annat och tjänade ihop en tusenlapp!
Fyndade också lite... Hittade två små lampor i industriell stil som jag betalade 20 pix för!
En schysst strandhatt till mig och lite kläder och skor till killarna som totalt gick på en hundring!

Vädret är på topp och vi ska strax packa ihop familjen och dra till stranden!

Tjing så länge!


2 kommentarer:

pillan sa...

Men toppen, en win/win helt enkelt!!

Kram P

Anonym sa...

Cool hatt!
Hur kunde jag missa dig?!? Gick visserligen bara en snabbrunda, men ändå? (kanske för att det måste varit rekord många säljare i lördags)
Alldeles för länge sen sist, vi får lov att ta igen det nästa vecka!!
Kram, M