söndag 1 juli 2012

Funderar...

...och funderar...
Lite småtrött på bloggen just nu och vet inte riktigt hur jag vill ha den och så har det inte varit någon respons från läsarna. Tar ett litet break på en dag eller ett par dagar så får vi se.

Funderar även om jag ska sätta bloggen med lösenord, då det är alltför många i vår lilla stad som läser bloggen. Det blir liksom för nära på ett sätt... Har nästan hellre färre läsare som skriver något än många som inte ger sig till känna. Klurigt värre...

Ha det så gott så länge i sommarsolen och all kärlek till er som skriver en hälsning!



19 kommentarer:

Grodmamman sa...

Är dålig på att kemmentera, men läser alla inlägg.
Gör det som känns bäst för dig själv. Jag är väldigt återhållsam med vem jag ger adressen till min blogg för att jag känner att jag blir begränsad i mitt skrivande om för många jag känner läser den.
Kram

Anonym sa...

Jag läser din blogg och kmomenterar
ibland.
Ibland anonymt.
Gillar din blogg med så mycket inspiration vad dert gäller kläder och inredning.
Kram

Anonym sa...

Leser dine innlegg, både litt om diabetesen..gillar "dagens", piff hemma og det er en mysig stemning. Håper du fortsetter som nu..

Er dårlig på att kommentera - får prøva att bli bedre på det.

Anonym sa...

åh vad tråkigt om du slutar...läser din blogg varje dag...jag bor i ö-vik o hittade din blogg länkad på en annan blogg jag följer..../åsa

Caroline sa...

Jag känner lite likadant, man undrar vilka det är som läser eftersom det är så relativt få som faktiskt skriver en rad. För mig har det blivit att jag skriver mindre och mer återhållsamt. Sen använder jag Instagram och väljer vilka som följer mig och uppdaterar oftare och mer "privat" där. Det blir ju trist för bloggen och främst mig själv eftersom jag tycker det är kul att kunna gå tillbaka och kolla i arkivet. Det jag gillar att kolla på där skriver jag inte ens om längre tyvärr eftersom jag inte vet vilka som läser. :/ Knepigt hur man ska göra faktiskt men jag hoppas att du inte väljer att sluta helt.

Kram

Anonym sa...

Jag förstår att du känner så och jag är tyvärr en av alla som är usel på att kommentera men jag läser din blogg varje dag. Ska försöka bli bättre på att kommentera :-)
/Louise i Norrland

Sara sa...

Läser din blogg med stor glädje varje dag! Lovar att bli bättre på att kommentera om du lovar att inre sluta blogga!! :) ha det bäst. Kram

Sandra sa...

Förstår precis hur du känner. Jag ser på statistiken hur många unika besökare jag har varje dag, men har väääääldigt sällan någon som kommenterar. Det är alltid samma personer som kommenterar och jag har kanske 2st i veckan. Inte ens annonyma kommentarer.

Anonym sa...

Jag har Läst din blogg länge och blir såklart jättebesviken om du slutar! Lovar att bättra mig på att kommentera om du fortsätter! Hoppas helgen varit bra! Kram / Malin Småland

Anonym sa...

Hej :)
Jag har läst din blogg i många år. Hur länge har du haft den egentligen?Detta blir min andra kommentar, jag vet... jag borde skämmas ;).
Skulle sakna dig om du slutar så ska försök bättra mig :)

//Maria i Luleå

Anonym sa...

Åh nej! Snälla sluta inte skriva! Även jag är inne här varje dag! Älskar din må-bra-blogg med blandning av lite av varje. Följt dig lääänge och kommenterat några gånger men alldeles för få gånger med tanke på hur mycket du faktiskt ger mig! Är faktiskt avis på hur fint du verkar få ihop livet! Jag är 29år med sambo och en son på 4 och JAG har svårt att få ihop allt ibland. Du reder ut det med en dans + lite piffiga kuddar ;)
Jag skulle bli jätte ledsen om du inte fortsatte blogga som förut men jag förstår hur du känner. Det är inte lätt i en mindre stad...

Stor kram till dig!! Och tack för allt hur du än väljer att göra!

/Maria i Vetlanda

Anonym sa...

snälls fortsätt att skriva...jag läser din blogg varje dag, men får oxå skämmas för jag skriver alldrig nått tyvärr, men tycker att du skriver på ett inspirerande sätt..
Bor inte i din stad utan i en av vårt lands större städer.
Hoppas att du stannar kvar...

pillan sa...

Kram fina V du vet att jag hälsar på dig nästan varje dag va...?! :)

Kramar P

Anonym sa...

Hej! Håller med alla andra, sluta INTE med din fina och inspirerande blogg. Läser den alltid, men är såå dålig på att kommentera. Förlåt för det! Hoppas blogglusten kommer tillbakad!! Stor kram från Anna i Uppsala

Huset i backen sa...

Hej!
Jag läser din blogg varje dag. Är klass på att kommentera men tycket om din blogg jättemycket. Vardag, kläder inredning i lagom blandning. Jag gillar det!

Helena i Ödsmål

MM sa...

Hallå där, har du funderat klart snart så du kan komma o ta en fika vid havet med mig?! ;)
Kramis!
M

Petra sa...

Jag är väl ändå duktig på att kommentera:) förstår hur du tänker där, Inge kul när kommentarerna börjar dunsta :( kram kram

Caroline sa...

Det är lite klurigt det där men på sommaren har folk liksom annat för sig än att sitta vid datorn. Aktiviteten över lag på bloggarna är mycket sämre. Man skulle kanske ta sommarlov och återkomma i September?! :)

Cattis sa...

Läser din blogg varje dag och jag gillar den väldigt mycket... Kommenterar ibland men inte alltid!
Hoppas du kommer att fortsätta blogga så man kan njuta av dina inlägg men förstår om du inte känner för det! På min blogg är det inte heller så många som kommenterar så man vet inte direkt vem som är inne o läser den...

Ha det så bra så länge!
Kjamis Cattis