söndag 11 mars 2012

Mässfynd och present!

Söndagen har lunkat på i skön takt här hemma. Precis som det ska vara på en söndag!
Har lullat och plockat med mina grejjer som jag köpte på mässan nu på em och ja, det blev mera lyktor in i hemmet! Fick en sådan fin lykta av mamma i present när de var här igår också. Och jag ääälskar ju fina lyktor och ljusstakar!

Kan ju då tala om att jag rensar ur bland alla mina lyktor ofta och en del ges ibland bort till nära och kära och en del säljs på bakluckeloppis på somrarna.
Man kan inte ha för mycket lyktor, kuddar, kaffemuggar eller kläder, hi hi!


Från mässan: en liten myrsine, dörrskylt och två lyktor.
(Hmm, jag ser en zinktrend i mässhoppingen...)


Fin lykta med ett doftljus från min goa mamma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfina lyktor :-)
Ha en bra dag!
Kram/Camilla