tisdag 27 mars 2012

Från helgen

Tjingeling vänner! Hoppas att ni mår bra!

Här rullar vardagen på och jag har tvättat och fixat här hemma som vanligt och ska strax bege mig ut och hämta hem barn. Det blåser fruktanvärt mycket idag, MEN jag ska trotsa detta och ta min prommis ändå innan dagishämtningen.
Visar lite av det som kom hem i mina påsar från i lördags. Hittade lite smått och gott och så ett gäng presenter till två av våra kommande födelsedagsbarn.
Tycker ju själv att det så kul med shoppingtips och är alltid lite nyfiken på vad andra har handlat, hi hi!

Puss och kram så länge!

Fina presentpapper och helt underbara lyktor från Lagerhaus!

Japp, den fina tubklänningen från Lindex är nu min!

Likaså en snygg spetsklänning från HM!

Nya solbrillor och nagellack i knalliga färger från Lindex!

2 kommentarer:

Anna S sa...

Vad mkt fint du fick med dig hem.
Jag ska kika på ljuslyktorna på Lagerhaus idag tänkte jag :).

pillan sa...

Lindex har verkligen jättemycket snyggt i nya kollektionen!

Duktig du är med dina prommisar!!

Kram P