söndag 30 maj 2010

Grattis alla mamas!

Vi vaknade upp till strålande sol idag, äntligen! Mors dag är det ju idag och jag har blivit uppvaktad med underbara rosor och en shoppingdag som jag utnyttjade redan igår. Hittade lite smått och gott, så det var en lyckad dag/present! Passade på att gratta min gulliga mamma när vi hälsade på min kära mormor igår också.

Frukosten står snart färdig på bordet och vi ska spendera mors dag ute i solen. Det är ju Forsmarksdagen idag och där bjuds det bl.a på mat och uppträdande av Erik Grönwall och Timoteij. Är så glad att vi har tur med vädret!


Happy Mors Dag!




Härliga rosor från mina killar!



Klänning från Kappahl...


... och nya "kivisar".


1 kommentar:

annica sa...

kul med en shopping runda!

hoppas du haft en underbar helg! ses snart
kram