fredag 28 maj 2010

En av våra stjärnor!

God förmiddag!
Vädret är inget vidare här idag heller, men helgen knackar på dörren igen! Lucas är ju ledig idag så vi får se om vi hittar på något kul att göra.

Isac växer så det knakar och amningen flyter äntligen på utan några som helst problem. Sprickan jag hade på ena bröstet har läkt ihop nu, och det är så skönt att amma utan att spänna sig hela tiden!
Lillstjärnan blir faktiskt 2 månader imorgon, så han är ju "stora" killen nu!

Nu ska jag mysa med mina minstingar!
♥♥♥









Goaste lillkillen i body från HM och byxor från Lindex!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Han är hur gullig som helst :D

Sofia

Grodmamman sa...

En riktig liten goding!:)
Var på Lindex igår och då önskade jag nästan att dottern var bebis igen. Så mycket fina bebiskläder!:)
Kram

Hemma hos Katta sa...

Såå söt han är! Gillar byxorna med stjärnor. Vet att Gangstar har ett par snarlika men förmodligen inte i samma prisklass ;)

Ha en riktigt mysig helg med dina killar! Kraam

Bettan sa...

Va stor han har blivit, så himla söt :)

Trevlig helg!

Malena sa...

Vilken liten underbaring!
Längtar så tills min kommer!

Du måste vara proffs med så många söner! :)

Kram!