fredag 12 juni 2009

SOMMARLOV!

Då var det här läsåret över och sommarlovet börjar för skolkillarna! Och i höst är det dax för Filip att börja i skolan, herregud vart tar tiden vägen?
Efter en mysig avslutning så bjöds vi på kaffe och smarrig jordgubbstårta hos Jessica med familj!
Invigde min fina tunika idag, köpte den för ganska länge sedan så nu var det dags! Såg en blondin på avslutningen som hade en precis likadan... hmm vem kan det vara?

Nu är det dags för fridaymys med grillad fläskfilé och färskpotatis! Jag skickar ut grillmästaren himself med ett paraply och gummistövlar för just nu så spöregnar det! Eller ska jag ta fram grillpannan... ???

Ha en underbar fredag!
Kram Veronica




Sommarlovsglada killar!



Victor, Lucas och Sebastian!
Filip ville INTE vara med på bild!



Underbar tunika som jag gillar MUCHO!






3 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Skymtade dig också.... men tänkte att om vi ska glänsa lika starkt båda två så är det bäst att vi intar varsin sida av sporthallen!

Dessutom hade bara Lucas & Mille spelat upp varandra!

Kram vännen! Nästa fredag vid denna tid dricker vi bubblor tillsammans ;)

Jenny sa...

Hej Veronica!
Vad söta dina killar är o du oxå!
Både du o Linda klär i den finfina tunikan från Indiska;)

Ha en skön helg,
Kram Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

vilka härlig killar..Hihi ja vem kan det var? Blondin säger du? Ni är lika fina i den tunikan. Jag kom aldrig iväg för att få den och nu är det slut. Men jag har förra årets färgställning.

Kram anne