lördag 27 juni 2009

Hemma igen

Idag har vi varit på äventyr, men jag berättar mer om det imorgon! Just nu sitter jag i soffan med foten i högläge och kollar på Sommarkrysset. Satt i nån konstig vinkel vid nåt tillfälle igår på stranden och kände sen igår kväll att jag började få ont i högerfoten. Idag har det bara blivit värre och nu är den svälld och det gör helvetiskt ont när jag går. Får se vad det blir av detta...
Nötter, en kall öl och schysst sommartv gör det lite lättare just nu!

Kram Veronica



4 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

hihi... jag vet vart ni varit.... tra lalalala ;)

Stackare med foten, bara den är frisk tills på måndag, för då gäller stranden och nu ska även E med barn hänga på..... det blir snart crowded på vår beach.

Kram

sand mellan tårna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Grodmamman sa...

Stackare! Hoppas foten är bättre imorgon!:)
Kram

annica sa...

usch då, hoppas du blir bra fort.
men den där ölen såg ju inte helt fel ut.
kramar