söndag 10 maj 2009

Söndagkväll

Ja, då var helgen snart slut... Igår var planerna att greja med båt och trädgård, men vi vaknade till spöregn så planerna blev ändrade. Vi for i väg till ett lekland som finns i närheten så killarna fick leka av sig lite. Vi strosade sen omkring lite på ett shoppingcenter och avslutade med middag på Max. Idag har vädret varit bättre, men Lucas har haft feber så det har varit en lugn dag. Peter var hemma och jag och Victor har varit på fotbollsmatch. Victors lag spelade riktigt bra och vann med 2-1! Sen åkte han och jag till mormor och morfar och fikade på deras mysiga altan. Köpte lite blommor som jag planterade i några krukor, det var dags att byta ut påskliljorna. Hittade så fina svarta penséer som jag inte kunde motstå och några fina hjärtan i betong som lite dekoration.

Nu väntar en skön kväll i soffan!


Kramar Veronica











3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Så fint! Gillade verkligen dina betonghjärtan!:) Har äntligen planterat de sista växterna jag köpte när jag var på vår handelsträdgård sist. Det var ju bara två veckor sedan!:) Hoppas att de överlever!
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Låter som en bra dag. Vad fint, svarta penséer har jag aldrig sett förut. Urläckra.....Grattis till fotbollsvinsten

Kram Anne

Ana sa...

Ååå vilka bilder, man blir sååå glad...Trevlig blogg du har! Ha en bra dag!