fredag 11 september 2009

God Morgon!

Solen skiner och vi ska till lekplatsen med vänner. Fikakorgen är också nedpackad och Lucas går här och frågar om vi inte ska gå snart! Jodå, mamma ska bara...
Angående tävlingen så tänkte jag tala om vem som vann senare i kväll!
Visar här också min fina jacka och mitt fina armband som jag köpte häromdagen när Linda och jag var på en liten shoppingtur. Härlig jacka från Vila som jag kan växa i utan problem och ett underbart armband från "Pearls for girls"!
Nu måste vi verkligen gå, hörs senare!

Kram Veronica









4 kommentarer:

Uttan sa...

Men så fin och skön jacka Du har köpt.
Det blir nått nu när vi får kallare.
Armbandet är läckert!
Ha en fin Fredag!
Kram!

Petra Bloggar sa...

grymt fin jacka och läskigt snygg i håret är du som vanligt! :D

Hoppas att tröttheten börjar ge med sig!

Massa kram

sis sa...

hehe nerå faktist har jag inte ledsnat än, men det ska bli skönt att kunna få sova på mage igen.
snygg jacka!

puss

Lauras gård sa...

Jag måste få gratulera till den nya bebisen i magen! Vad härligt med en stor familj! Kram Stina