tisdag 4 mars 2014

Nytt på fossingarna

Våren är på G och då börjar längtan efter lättare kläder och skor! Jag älskar ju klassiska Converse och har gjort det i många år, men nu börjar det dyka upp fler och fler varianter av sneakers i olika butiker.

För någon månad sedan ramlade jag över de vinröda, lite tuffare skorna på HM:s rea!
Jag har aldrig provat sneakers med kilklack, men dessa var riktigt sköna och coola med sina guldiga nitar. Nästa par hittade jag på Din Sko efter ett tips jag hittade på Instagram. Också dessa supersköna!
Våren, here I come!

Har vabbat idag med, men både Isac och Lucas har varit feberfria och är faktiskt ute på gården och leker lite. Lucas gick bara och suckade och hade tråkigt, så nu satsar vi på skola och dagis imorgon.

Tjingeling på er!



Godingar från Din Sko och HM!


 

Superballa zebramönstrade Converse och de beiga snyggingarna finns hos Din Sko!


 

Inga kommentarer: