fredag 30 augusti 2013

New in!

Visst är det härligt att helgen är här? Peter har kommit hem lite tidigare och vi har en ganska lugn helg framför oss. Grillmiddag står på schemat till kvällen och jag längtar att få sitta på altanen i kvällsolen och njuta av lite rödvin och småprat med familjen!

Ville visa lite nytt som har fått flytta in i garderoben och det är tre fina plagg från Kappahl. De har faktiskt mycket fint i butikerna just nu!

Sen lite nytt på inredningsfronten också och det är en ny kudde och en fin lykta... what else???
Det är ju lite av min passion i livet, det där med kuddar och lyktor! ;-)
Sen har jag hittat tre underbara posters som jag bara måste köpa ramar till!

Min goda vän Caroline har nämligen öppnat ett mysig webshop och jag är ju där direkt när nyheterna trillar in, he he!
Mycket fint har hon, så gå in och kolla vet ja! CG Style är namnet på webshoppen!








2 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Oj, vad mycket fint:) här flyttar det också in massa fint mest hela tiden kram Diana

pillan sa...

Åhhh så mycket fint, vill ha allt! Ha en skön start på veckan, Kram P