fredag 29 januari 2010

God morgon fredag

Äntligen fredag och snön bara fortsätter att dala ner... Gillar visserligen att det är snö och kallt, men nu får det nog räcka...

Idag är jag och Lucas bortbjudna på lunch hos en gullig vän och hennes son. Det ska bli mysigt att få komma iväg och äta gott. Senare ska jag iväg och klippa mig, längtar efter att få sitta och bli ompysslad en stund!
Inviger idag den fina tunikan från Indiska som påminner så mycket om Odd Molly, tycker jag.
Ett budget alternativ till priset av 299:-!

Ha en underbar fredag!
♥♥♥












Idag kör Lucas med en Erik frisyr som bara blir "higher"!


2 kommentarer:

Kärleksallen sa...

Åh vad härligt med lite ompyssling! Önskar Er en riktigt härlig helg! Kram Johanna

Vitt och Blått sa...

Vilken fin tunika du köpt! Supersnygg! Indiska har mycket fint. Härligt att bli ompysslad, jag ska till frissan på måndag och bli fixat i håret - skönt! Vilken sötnos - Lucas! Higher! :) Ha en skön helg - kram E