onsdag 22 juli 2009

I´m alive!

Ja, det har inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna... Men vi umgås och har det bra med mina föräldrar! Igår for vi iväg till Norrtälje och gick där och strosade, en fin liten stad. Lite shopping har det blivit, men det är mest en massa strunt på reorna nu tycker jag. Har köpt ganska mycket fina sommarkläder som jag måste hinna använda innan hösten också.
Nu ska vi strax börja med middagen och umgås lite till för imorgon åker dom hem!

Puss och kram!
♥♥♥




Killarna matar änder med glass i Norrtälje!


Tunika och en brosch i form av en tygros!




Några fina lyktor!





4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Man ska ju njuta av dagarna och blogga kan man göra när det regnar och man inte har något annat för sig!:)
Söta lyktor du har köpt!
Kram

sand mellan tårna sa...

Den tunikan finns även i mina tankar ... fingrade på den senast i söndags .... snygg, snygg!

Vi måste ses snart.... Miss you!

annica sa...

mysigt att shoppa med mamma och pappsen.
jo nu mår vi fint, men har varit en pers, jobbigt att sova på sjukhus.
jo vi bestämmer oss för en tripp trapp

kram kram

sand mellan tårna sa...

Du kan verkligen göra mig sååååååpå nyfiken.

Ses snart då!

Kram