onsdag 11 februari 2009

Finhall vs fulhall








Är det fler än jag som har två ingångar till huset? Vi har en huvudingång som är fin och renoverad och det är jag och Lucas som hänger av oss där. Sedan har vi en ingång precis vid garaget som leder ner till källaren och in till köket. Där hänger resten av familjen av sig. Den är inte renoverad så jag tänker inte ens visa den, men efter att pojkarnas rum blivit klart så ska jag försöka att nämna lite lätt för min käre man att det kanske är dags nu... Han har svurit ganska mycket här de senaste dagarna över tapetseringen så jag väntar nån månad tror jag.


Kram Veronica

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Veronica, roligt att du tittade in hos mig:)
Vilken fin hall ni har, den vita byrån är jättesnygg:)
Kram Jenny

Anonym sa...

HAHA JA VISST VA JAG SNYGG!!
DOM MJUKISARNA E RIKTIGT FESTFINA, HIHI.
ni har så fint hemma så, jag va faktist in till ikea i dag och köpte vita gardinlängder.
krammm
ps. jag har länkat dig me nu

Anonym sa...

Vi har också en fin-och en fulhall. Fullhallen är renoverad precis nu eftersom vi slängt ut vedpannan som funnits väggivägg med hallen. Lite bilder finns på min blogg.

Inger